سفره عقد شیک

به نام او

سلام و درود خدمت دوستان و همراهان گرامی ما در سایت سفره عقد هوناز

از کجا سفره عقد بخرم؟

معمولا این سوال برای دو دسته از دوستان به وجود می آید:

کسانی که برای مراسم عقد خود نیاز به سفره عقد دارند: خب شما می توانید با مراجعه به کوچه برلن (یا رفاهی) کنار مترو سعدی سفره های عقد کوچک و صرفا جهت مراسم خودتان را تهیه کنید. اما به نظرم اگر صرفا برای یک مراسم می خواهید سفره عقد تهیه کنید سعی کنید به جای خرید، اجاره کنید، چون مثلا در سال ۹۹ شما میتوانید با ۸۰۰ هزار تومان سفره عقدی را اجاره کنید که وسایلش ۳۰ میلیون تومان می ارزد، در صورتی وسایلی که می توانید با این هزینه خریداری کنید شاید ارزش دکور بودن در منزل شما را هم نداشته باشند! زمانی که سفره عقدی را اجاره می کنید شما از تمام دردسرهای آن به دور خواهید بود. در اینجا می توانید نمونه کارهای ما را با تنوع بالا ببینید.

سفره عقد

کسانی که می خواهند وارد حرفه اجاره سفره عقد شوند: قبل از هر چیز به شما پیشنهاد می کنم مقاله کسب و کار سفره عقد را از اینجا مطالعه کنید. در این مقاله درباره زندگیتان وقتی که وارد کسب و کار سفره عقد می شوید به همراه سختی هایش نوشته شده است.

شاید سایت های زیادی را دیده باشید که به شما پیشنهاد می کنند بیایید و ما به شما سفره عقد می فروشیم و برید با این سفره عقد پولدار شوید. یا حتی وقتی کسی با خود ما تماس میگیرد و خواستاره مشاوره ی خرید سفره عقد هست، ما با دریافت مبلغی به او آموزش می دهیم و یا برایش سفره عقد جمع می کنیم. اما واقعیت امر این است که اگر شما به عنوان یک سفره عقدکار نتوانید وسایلی که با ساختار ذهنی و هنری شما سازگار باشد را جهت تزیین سفره عقد در سبک خودتان انتخاب کنید، پس شما هیچ وقت در این کار موفق نخواهید شد. بازار لوازم های لوکس مشخص است و با یک سرچ ساده می توانید آنها را در گوگل پیدا کنید، ولی مغازه ای به نام سفره عقد وجود ندارد که شما به داخل آن بروید و چندین مدل سفره عقد را ببینید و بین آنها انتخاب کنید!

البته در دیوار و شیپور سفره های عقد دست دوم و یا نو هم هستند که چندین برابر قیمت به شما می فروشند! می دانید چرا؟ چون اعتقاد دارند که اگر می توانستند سفره جمع کنند پس می کردند. خب اگر شما در خود استعداد لازم را می بینید به راه بیافتید و سفره عقد مد نظر خود را در ذهنتان بچینید و وارد بازار و مغازه های لوکس فروشی شوید. براساس تخیلتان انتخاب کنید. ما خرید اولین سفره عقدمان را در یک روز انجام دادیم و امروز در چند ساعت بدون معطلی سفره عقد خود را خریداری می کنیم.

می دانید شاید با خواندن مقاله کسب و کار سفره عقد که در بالای صفحه نام بردیم ، شما بگویید که ما می خواهیم شما را از خرید سفره عقد منصرف کنیم! خب بیاییم یک مقدار صادقانه برخورد کنیم! برای ما بهتر است که به شما درِ باغ سبز نشان بدهیم و از شما بابت جمع کردن سفره عقد پول دریافت کنیم یا شما را پشیمان کنیم؟ خب مسلم است وقتی می دانیم که اگر استعدادی نباشد پس رقیبی نیست بهتر است برای ما که از شما پولی بگیریم و برایتان سفره عقد جمع کنیم!

اما اگر واقعا درون خودتان احساس می کنید که استعداد لازم رو دارید پس درنگ نکنید و وارد بازار شوید و سفره عقد مورد نظرتان را درون ذهنتان بچینید. اگر دوست داشتید ما هم به عنوان مشاور سفره عقد در کنارتان خواهیم بود.

خاطرم هست سر مراسمی رفتم که قرار بود سفره عقدی جدید اجرا کنیم و چون در آن روز چندین اجرا داشتیم وقت نشده بود به آن فکر کنم و از طرفی نیم ساعت بیشتر تا ورود عروس و داماد نمانده بود، وسایل را تا کنار محل اجرا آوردم و نشستم و به فکر فرو رفتم، یک ربعی گذشت و گروه مهماندارها با سرشف شان به کنارم آمدند و پرسیدند مشکلی پیش آمده؟ گفتم نه! گفتند پس چرا نمی چینید؟ گفتم که دارم میچینم! آنها تعجب کرده بودند و پرسیدند کجا؟ گفتم توی ذهنم! گفتند پس وقتی می چینید چه کار می کنید؟ گفتم اون موقع اجرا می کنم! این خاطره را برایتان تعریف کردم تا بدانید فرق یک طراح با یک فرد معمولی چیست! طراحان از قبل می دانند چه می خواهند، اما یک فرد معمولی بعد از اجرا می فهمد چه کرده است! پس اگر شما می دانید چه می خواهید، پس دست به کار شوید! اما اگر می خواهید یک سفره عقد چیده شده را ببینید تا بفهمید چه می خواهید، پس این شغل به کارتان نمی آید و فقط می توانید هراز چند گاهی یک مشتری را با قیمت پایین راضی به کار کردن با خودتان بکنید.

با درود فراوان

سفره عقد هوناز