سفره عقد کریستال

اونهایی که برای عروسیشون یک سفره عقد اجاره می کنند:
عروس و دامادها با گشتن توی سایت های مختلف، اینستاگرام، تلگرام و جاهایی که به هر حال سفره عقد ها تونستن کارهای خودشون رو ارائه بدن و عکس هایی که وجود داره ، میان سفره عقدشون رو انتخاب می کنن و این کار بدی نیست و کاملا عاقلانه هست چون که اگر شما دنبال چیزی می گردین باید سراغ کسی بگردین که دارای اونهان.
بیشتر سفره عقدها توی اینستاگرام برای خودشون پیج دارن و از اونجا کار خودشون رو معرفی می کنن. که البته سفره عقد هوناز که ما باشیم برای اولین بار توی ایران سفره عقدهامون رو با قیمت (هم قیمت اجرای سفره عقد، قیمت خود سفره عقد و قیمت گل آرایی طبیعی اون سفره عقد) رو در اختیار مشتریامون گذاشتیم. حالا این دسته افراد نسبت به اون سلیقه ای که دارن سفره عقدی که می خوان رو انتخاب می کنند. خیلی خوبه که شما به این نکته توجه کنید که انتخاب سفره عقد به سلیقه عروس و داماد مربوطه، روی صحبتم با همراهان عروس و داماد است. شاید بهتر باشه که به این سلیقه احترام بذارن چون اکثرا در مراسمات پدر و مادرها،خواهر و برادر هستند که برای یک عروسی تصمیم گیری میکنند، پس از همین جا پیشنهادم به عروس و دامادها اینه زمانی که قصد دارند یک مراسمی رو ترتیب دهند، به خاطر این که در آینده خودشون دچار پشیمانی نشوند همه ی کارها را در ابتدا خودشون به عهده بگیرند و به شرکت هایی ارائه دهند که بتونه نیازهای اونها رو برآورده کنند. ما انواع اقسام سفره های مختلف داریم، که شما میتوانید آنها را با نام های تجاری مختلف تو گوگل و اینستاگرام سرچ کنید و سفره عقدی که میخواین رو دریافت کنید. خب؛ سفره عقدهای معمولی سفره عقد کریستال،سفره عقد سیلور،سفره عقد نقره،سفره عقد سنتی که سفره عقد آینه هم میگن؛ این سفره عقد شاید بتونه همه ی این ظروف رو تو خودش داشته باشه یا سفره عقد دانتل که با پارچه پهن میشه و یکی از سفره هایی است که تقریبا پرطرفداره حالا اگه بخوایم این سفره هارو باهم مقایسه یا تفکیک کنیم، نمیشه گفت که کدوم یکی بهتره و عروس،دامادها بهتره کدوم رو انتخاب کنند. چون همونطور که گفتیم بنا به سلیقه خودشونه اما خب یک سری توضیحات کوچیک در رابطه با این نوع سفره عقد ها به شما میدیم.

سفره عقد کریستال: در سفره عقد کریستال بیشترین چیزی که به کار برده شده ظروف کریستال است. اما خب در کنارش ظروف دیگه ای هم به کار رفته. به خاطر این که بتونه اون زیبایی کار روبدست بیاره و کریستال ها بتونن داخل این سفره عقد خودشون رو نمایان کنند. همچنین سفره عقد کریستال رو میشه هم با زیرساز دانتل انداخت، هم با زیرساز آینه وهم با باکس های سفیدی که وجود داره اصولا در حال حاضر سفره عقد کریستال یک سفره ای است که دراکثر مراسم ها استفاده میشه و عروس داماد ها خیلی دنبال این نوع سفره عقد هستند.

سفره عقد دانتل: برای زیرساز سفره عقد دانتل پارچه انداخته میشه، حالا میتونه از ظروف استیل، کریستال ویا نقره استفاده بشه این مدل سفره عقد را، بعضی از عروس خانم ها خیلی دوست دارن و در حال حاضر تو آمریکا،اروپا برای کسانی که ایرانی هستند نسبت به سلیقه ای که اونجا هست این نوع سفره عقد رو بیشتر میپسندن.

سفره عقد آینه: سفره عقد آینه، همونطور که گفتیم تمام ظروف چه استیل، کریستال و چه نقره میتونه توی اون به کار بره و زیرسازی آینه داره. آینه توسفره خیلی زیاد استفاده شده و اکثر سفره هایی که امروزه انداخته میشه با این زیرساز هستند .در این مدل سفره عقد، اصولا از آینه شمعدان استفاده نمیکنند؛ چون به اندازه کافی در سفره آینه وجود داره و همینطور شمعدان های مختلف. سفره عقد بعدی که ما میخوایم توجه شما رو بهش جلب کنیم، سفره عقد سیلور: سفره عقد سیلور یا همون سفره عقد استیل عموما از ظروف استیل تشکیل شده، یعنی ظروفی که به رنگ نقره ای هستند و جنس آنها استیل است. ولی خب این به این معنی نیست که در این سفره عقدها کریستال به کار نمیره. کریستال هم به اندازه خودش در این سفره به کار میره، به طوری که بتونه زیبایی خودش رو نشون بده ولی عموما از ظروف استیل تشکیل شده. در سال های اخیر، ظروف استیل خیلی روی مد اومده، قبل از استیل ظروف طلایی مد بودند؛ یعنی ظرف هایی که به رنگ طلایی بودند وامروزه از مد افتادند. اما خب هنوز در بعضی از شهرهای کشورمون از این ظروف طلایی استفاده میشه و بعضی تالارها که نخواستند کارشون رو به روز بکنند، هنوز هم از رنگ طلایی استفاده می کنند.

سفره عقد نقره: تعداد کسانی که در تهران دارای سفره عقد نقره هستند کمه، ظروف نقره سفره عقد هوناز ملیله نقره اصفهان و ظروف قلمکاری شده اصفهان هستند. برای هرکدوم از این سفره ها شما باید هزینه هایی رو پرداخت کنید. اما خب مسلما همونطور که میدونید، توی هرکاری افراد سودجو وجود دارند و همینطور تو کار سفره عقد. در ایران، کسانی هستند که سفره عقدشون براشون هزینه زیادی برنداشته ولی در عوض، بابت اجاره هزینه زیادی رو دریافت میکنند که شاید بهترباشه بدونید؛ زمانیکه شما برای مراسم وسیله ای رو اجاره میکنید 10 الی 30 درصد قیمت اون وسیله رو بصورت اجاره بها از شما دریافت میکنند و اون وسیله به شما داده میشه پس میتوانیم با این یک پیش زمینه داشته باشیم، که هرسفره عقدی حدودا قیمتش چقدره؟؟؟ البته این موضوع رو فراموش نکنیم که هزینه ی اجرای سفره عقد و اون هنری که ارائه میشه هم محاسبه میشه. که سفره عقد ما کمتر از اون هزینه ای که باید دریافت میکنه البته اینجا جای تبلیغات نیست خب، پس اون سودجویی که گفتم برای اینه که بعضی از افراد هستند، سفره عقدی که پهن میکنند بابتش 20،30 میلیون هزینه کردند، ولی زمانیکه این سفره رو اجاره میدهند از 8 میلیون تا 15میلیون پول دریافت میکنند، درصورتی که این هزینه واقعی نیست. عروس داماد های عزیز برای اینکه بتونند تشخیص بدهند، بهتره که یک مقدار دقیق تر نگاه کنند. و یک مقدار در سفره عقد های مختلف تحقیقات بیشتری کنند چون هستند، کسانی که نسبت به هزینه ای که کردند پول دریافت میکنند و بهتره که دنبال گرانی نگردند توی این زمینه بله، خب، همیشه گرانی کیفیت رو تظمین نمیکنه. بهتره که در تشریفات و سفره عقد این موضوع رو فراموش نکنیم چون زمانیکه میفهمند شما عروس داماد هستید، وقتی که به آرایشگاه مراجعه میکنید، عروس خانم یه قیمت گزافی میگیره و همینطور از داماد نسبت به کاری که انجام میده پول بیشتری دریافت میکنند. چرا؟ چون عروس داماد هستید. پس، بنابراین بهتره دنبال جاهایی باشید که یک هزینه معقول و اون چیزی که واقعا باید، پرداخت کنید رو بدید پس برای انتخاب سفره عقد بهتره یک مقدار دقیق تر بشید و بیشتر بگردید تا از کاری که به شما ارائه میشه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *